Hjem Borger Børn og unge Mistrivsel og Underretning Er du barn eller ung og har brug for hjælp?

Er du barn eller ung og har brug for hjælp?

Er du trist eller har det dårligt af den ene eller anden grund, kan du altid kontakte os.

Tænker du på selvmord?

Du skal tale med nogen om det, så du kan få hjælp!

Har du brug for hjælp HER OG NU, skal du ringe til lægevagten på tlf. 70 11 07 07 eller politiet 114.

Er du udsat for vold, eller er der nogen, der overskrider dine grænser seksuelt?

Bliver du slået eller truet af dine forældre eller andre voksne? Er der nogen, der rører dig på steder, du ikke bryder dig om? Eller er der nogen, der vil have dig til at røre ved dem, på steder du ikke bryder dig om? Skal du holde på en hemmelighed?

Hvis du kan svare ja på et af disse spørgsmål, er det vigtigt, at du fortæller det til nogen! Du skal ikke bære på det alene. Du kan få hjælp til at få stoppet overgrebene.

Du kan fortælle det til en voksen, du kender og har tillid til, eller til en af dine venner, der kan fortælle det til en voksen.

Du kan ringe til en af os her i Assens Kommune på tlf. 64 74 75 17.

Du kan også ringe eller skrive til BørneTelefonen på tlf.: 11 61 11

Børn, Unge og Familieindsatser

Rådhusallé 5

OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din MitID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.