Skip til hoved indholdet

Søg landzonetilladelse

I landzone kræver det tilladelse fra kommunen, hvis du vil udstykke, bygge nyt eller ændre anvendelsen af bygninger/ ubebyggede arealer.

Hvis du er i tvivl om dit kommende byggeri eller udstykning ligger i landzone eller har spørgsmål vedrørende landzone, er du velkommen til at kontakte os i Plan på telefon: 64 74 75 20 eller på mail til plan på linket her under.

OBS! Når du sender en mail til os, bliver du bedt om at bruge din Nem ID. På den måde bliver mailen sikker, og du kan skrive dine personlige oplysninger som fx dit CPR-nummer.

Vi anbefaler, at du sender både ansøgning, tegninger og andet materiale digitalt til os.

En landzonetilladelse skal offentliggøres, og klagefristen på fire uger skal være udløbet uden klager, inden tilladelsen kan udnyttes.

Sådan ansøger du om landzonetilladelse

Det får du brug for til din ansøgning:

  1. Tegninger/skitser, beliggenhedsplan mv., der tydeligt viser forholdene
Ansøg om landzonetilladelse

Plan

Rådhus Allé 5

5610 Assens

Ring til os

Telefontider

Mandag10-13
Tirsdag10-13
Onsdag10-13
Torsdag10-13
Fredag10-13

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Telefontider

Mandag10 - 15
Tirsdag10 - 15
Onsdag (Borgerservice holder lukket.)10 - 15
Torsdag10 - 17
Fredag10 - 13
De enkelte afdelinger kan have andre telefontider. Borgerservice på Assens Rådhus holder lukket om onsdagen, men den mobile Borgerservice kan træffes i centerbyerne.

Lukkedage

Rådhus og Jobcenter holder lukket 1. maj, dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag og mellem jul og nytår.

Nyttige links