Skip til hoved indholdet

Post til døren

For borgere i villaer, rækkehuse og lignende opført før 1973 skal der fra 1. januar 2012 være postkasse placeret i skel på ejendommen.

Har du psykisk eller fysisk funktionsnedsættelse og ikke selv er i stand til at hente posten ved postkassen, kan du ansøge om dispensation fra reglerne og derved få Post Danmark til stadig at levere posten til døren.

Ansøgningsskemaet skal udfyldes og indsendes til kommunen, som derefter tager sig af bevillingen, som sendes til Post Danmark.

Ansøgningsskemaet skal sendes til:

Assens Rådhus
Rådhus Allé 5
5610 Assens

Att.: Visitationen

Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os mandag til fredag mellem kl. 8.00 - 9.00 på telefonnummer 64 74 71 68.

Sådan ansøger du om post til døren

Det får du brug for til din ansøgning:

  1. Lægeerklæring
Ansøg om post til døren

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Telefontider

Mandag10 - 15
Tirsdag10 - 15
Onsdag (Borgerservice holder lukket.)10 - 15
Torsdag10 - 17
Fredag10 - 13
De enkelte afdelinger kan have andre telefontider. Borgerservice på Assens Rådhus holder lukket om onsdagen, men den mobile Borgerservice kan træffes i centerbyerne.

Lukkedage

Rådhus og Jobcenter holder lukket 1. maj, dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag og mellem jul og nytår.

Nyttige links