Hjem Borger Sundhed og omsorg Sundhed og Forebyggelse KOL, hjerte og diabetes 2 Digitalt tilbud til dig med Diabetes type 2, hjertesygdom eller KOL

Digitalt tilbud til dig med Diabetes type 2, hjertesygdom eller KOL

Har du KOL, hjertesygdom eller Diabetes 2 og behov for at ændre vaner i dit liv? – Så har vi et fleksibelt tilbud til dig, der ønsker at være uafhængig af tid, sted og transport, idet du nu kan lære om sygdommen derhjemme.

Du kan hente inspiration og vejledning, når det passer dig og vælge indhold efter dit behov – uanset om det handler om mad, bevægelse, trivsel eller meget mere.

Tilbuddet er udviklet af Syddansk Sundhedsinnovation sammen med partnerskabskommunerne, som Assens Kommune er en del af.

Hvordan deltager du?

For at deltage kræver det, at du har en computer/tablet og internetadgang. Du kan selv downloade appen ”Mit liv – min sundhed” fra Google Play eller App Store, eller gå ind på https://detdigitalesundhedscenter.dk/

For at få dig godt i gang med det digitale forløb kan vi også tilbyder en sundhedssamtale. Kontakt vores administrative medarbejdere på telefon 64 74 67 43 for at booke tid til en sundhedssamtale med henblik på at komme godt i gang med det digitale forløb.