Skip til hoved indholdet

Trivselsundersøgelse og APV

I Assens Kommune tager vi hvert tredje år temperaturen på vores arbejdsmiljø og trivsel. Vi kortlægger både det fysiske og det psykiske arbejdsmiljø og bruger kortlægningen til at målrette vores fremtidige indsatser på området.

Assens Kommune gennemfører hvert tredje år trivselsundersøgelse og arbejdspladsvurdering (APV) som en fælles undersøgelse på alle vores arbejdspladser. Vi undersøger blandt andet, hvordan vores ansatte oplever indflydelsen på deres arbejde, jobtilfredshed, udviklingsmuligheder samt fysisk og psykisk arbejdsmiljø.

Vores HovedMED-Udvalg har besluttet, at der foretages en overordnet opfølgning på undersøgelsen, ligesom der følges op på resultaterne på de enkelte arbejdspladser.

Målet er at bevare og styrke Assens Kommune som en attraktiv og moderne arbejdsplads.

Den seneste undersøgelse er gennemført i marts 2021, og du kan nedenfor se den samlede rapport for hele Assens Kommune.

Organisation og Strategi

Rådhus Allé 5

5610 Assens

Ring til os

Få seneste nyt

Assens Kommune
Rådhus Allé 5
5610 Assens

CVR: 29189692

Telefon: 64 74 74 74

Telefontider

Mandag10 - 15
Tirsdag10 - 15
Onsdag (Borgerservice holder lukket.)10 - 15
Torsdag10 - 17
Fredag10 - 13
De enkelte afdelinger kan have andre telefontider. Borgerservice på Assens Rådhus holder lukket om onsdagen, men den mobile Borgerservice kan træffes i centerbyerne.

Lukkedage

Rådhus og Jobcenter holder lukket 1. maj, dagen efter Kr. Himmelfartsdag, Grundlovsdag og mellem jul og nytår.

Nyttige links